15 Aralık 2013 Pazar

ismet kim ki zaten?

bazı sorular vardır, sorarken anlamazsın içinde bi bokluk olduğunu, ne bileyim mesela bi sitem taşıdığını... ismet kim ki zaten? gibi. hangi ismetten bahsettiğimi anlamışsınızdır? bilmeyenler için  twitter'da bi hesap var @ismet_basgan diye. heh, işte onu okursunuz sonra, şimdi açıklama yapamam fazla uğraştırmayın beni.

neyse, demiştim ya, bağzı sorular var, onlar aslında soru moru değilmiş lan. bildiğin sitem cümlesiymiş ve ben bu aralar çok SİTEMKAR'ım. (atarım kimeyse? ben kimim ki zaten?) sitemim neye, kime bilmiyorum üstelik. sinirliyim, atar gider yapacak adam arıyorum. ama bi yandan biliyorum da, atar gider yapmam kimsenin umrunda değil. kendi kendime tripleniyorum hep. bi gün bunların içinde boğulucam ya, hayırlısı.

o zaman da kimse umursamayacak boğulduğumu, artık nefes alamadığımı. evet, nefes alamıyorum, evet boğulmaya başladım. bütün sustuklarım, zamanında söylemediklerim, konuşmadıklarım, şimdi hepsi ama hepsi boğazıma doğru yığılmaya başladı. kafamdaki tilkiler kus diyorlar bana, kus, bu iğrençliklerin hepsi tek başına senin değil, onların da payı var. kus ki, bilsinler neler yaptıklarını.

diğer taraftan da diyorum ki, gamsıza gam, şerefsize şeref mi sorulur? bırak, zaten sen söylesen de umursamayacaklar. sen kimsin ki?

o zaman bunları bütün hissedenlere gelsin: ismet kim ki zaten?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder