14 Haziran 2015 Pazar

kaldığımız yerden devam ediyoruz.

yaz tatillerinden nefret ettiğimin farkına vardım bugün. neden okulu sevdiğimin de farkına vardım. bugüne kadar hep sevdiğim insanlar okulumdaydı ve her yaz tatilinde onlardan ayrı kalıyordum / kalıyorum. ayrıca benim için okul özgürlük demek, bir iki saat için bile olsa, ailemden kimseden torum duymadan yaşayabiliyordum, hele 3 senedir bu özgürlüğe çok alıştım. üstelik, evde ilgimi çeken, yapılacak çok bir şey yok.

çalışmaya falan başlamam lazım, yoksa kafayı yiyeceğim çok açık.

arkadaşlarla da konuşmak iyi geliyor, ancak evde olduğum için yine açıktan açığa konuşamıyorum.

şimdi ben bunları yazarken sanki çalışma kampındaymış gibi gelebilir, ama aslında öyle bir ortam yok. sadece evde zaman, günleri geçirecek, kafamı dağıtacak hiç bir şey bulamıyorum. ayrıca sevgilimi ve adanadaki evimi özledim.

istediğim zaman odama çekilip yalnız kalabilmeyi de özledim. so, i hate yaz tatili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder